fredag 2. mai 2014

11 uker på vei

Nedtelling til første kontroll og brosjyrer jeg fikk hos legen
I går hadde vi første svangerskapskontroll hos min fastlege. Og tro meg, dette har jeg sett frem til! Jeg hadde glemt å sende invite til Adnan så han hadde ikke mulighet til å være med. Men det gikk bra, vi tok en del blodprøver, veide meg, sjekka blodtrykk, fylte ut skjema, fikk masse brosjyrer og hadde en kjapp underlivsundersøkelse.

Jeg har visst en bi-lyd i hjerte, men den er helt ufarlig i følge legen. Etter legetimen tok jeg meg turen til Kulturhuset for å bestille time hos Jordmor, har fått time om nøyaktig en måned, da er jeg i uke 15.

På vei hjem tok jeg en tur innom Metro og kjøpte en plastlomme for å ha alle viktige papirer, og gikk faktisk innom KAPPAHL (av alle stedet), men det var ikke så gærnt, endte opp med å kjøpe et par overdeler i god kvalitet, og som jeg kan vokse i iløpet av sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar