onsdag 14. mai 2014

Pampering!

Nå har jeg endelig fått iHerb-pakken min. Er sykt hvor lang tid det tar når man ikke bestiller ekspress, men jeg hadde ikke lyst å bestille ekspress denne gangen fordi da blir den levert på jobben, og i den perioden jeg bestilte den (uka etter påske) var jeg borte fra jobb, og det hadde vært så teit hvis det kommer pakke til meg enten når jeg er borte/når jeg selv har vært borte fra jobb.

Men uansett; jeg hadde bestilt mom-to-be produkter ❤️ som strekkmerkekrem, Yogitea for gravide og en startpakke fra "Earth Mama Angel Baby" som jeg gleder  meg til å prøve. Den inneholder fire produkter og to teposer. Den ene teposer og misten har jeg med på jobb idag. Sistnevnte er egentlig bare godlukt, frisk og søt, lukter sitron, mandarin og ylangylang-olje. Hver gang jeg hører eller lukter "ylang-ylang" tenker jeg på søstra mi og hennes Decleor produkter hehe! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar