torsdag 5. juni 2014

16 uker på vei (4mnd)

Dagen idag har vært både den verste og den beste. Har nå vært borte fra jobb i to dager, har vært forkjøla, sliten og lidd av halsbrann og vond rygg. Svetter mye for tiden så det var såååå deilig at det har regnet de dagene jeg har vært hjemme. Da kunne jeg gå rundt uten bh og kjøle meg ned når som helst :) 

Men tilbake til idag! Jobbet hjemmefra og ble så irritert hver gang noe klikka, eller hver gang jeg fikk mail med endringer, noe som skjedde MYE av idag! Så jeg satt til ganske sent og jobbet. Men det går bra, alt ble bedre da Adnan kom hjem fra jobb <3 

Vi tok en tur til Flisekompaniet (må få satt på fliser på kjøkkenet) og på veien, like ved første rundkjøring kjente jeg små vibrasjoner i magen!!! OMG jeg kunne nesten ikke tro det, er det spark? Ja, neiiiii kanke være det!? Joda, hvorfor ikke? Og så skjedde det igjen, hihi så gøy! Det kilte liksom, føltes litt som små, men bevisste bobler. Jeg ble så glad at den dårlige dagen jeg hadde hatt tidligere plutselig ikke betød noen ting, jeg glemte på en måte alt annet... Og det skjedde flere ganger frem til vi kom frem og mens vi var i butikken. Jeg måtte bare sende melding til Shanzah og Jeanie og spørre hvordan det føltes første gangene for den og Jeanie bekreftet at hun også kjente første spark i uke 16 :)))) 


Det føles deilig å være i fjerde måned :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar