søndag 6. juli 2014

Halvveis!

20 uker på vei :)
20 uker på vei! 
Nå er jeg vi endelig halvveis i graviditeten! På en måte føler jeg at det har gått fort, for jeg husker fremdeles den perioden jeg drev og stressa med eggeløsningstester og graviditetstester, mens på en annen side synes jeg det går så treigt… det er fremdeles fire hele måneder igjen…

Snart offisielt
Men det sies jo at 4.-6. mnd er de beste månedene og man bør nyte dem, så jeg tar ting med ro, lar meg ikke la jobben stresse meg, spiser middag ofte hos svigers, kjøper mammaklær og koser meg med en is i ny og ne! Og nå som magen har begynt å synes trenger vi kanskje ikke lenger å holde det hemmelig heller….?

Samle informasjon
Denne uken har vi faktisk begynt å se etter vogn, det synes jeg er skikkelig gøy! Selvom det er superforvirrende, må man nesten bare hoppe ut i det. Vi ser egentlig etter alt og lar det fordøye før vi bestemmer oss, for det er jo ingen hast... Men rommet har jeg lyst å gjøre noe med snart.


Har funnet den perfekte blåfargen <3 tenker å enten male eller tapetsere deler av rommet… men er usikker og trenger tips til butikker/nettbutikker med fine tapet for soverom. Jeg har også veldig lyst på gyngestol for amming, men har ikke begynt å lete etter det enda.... Og stellebord, det er enda verre å bestemme seg for, men har funnet et hjørnestellebord via Pinterest, men med toll, porto og frakt blir det så dyrt at jeg er usikker på om det er verdt det. Også har jeg lyst på en vugge/dagseng og/eller evt en "ammeseng" som man kan ha ved siden av sin egen seng hvor man kan ta ned den ene siden for å amme på natta. 

Uff, ja det er mye å ta tak i. Men synes det er veldig greit å bruke god tid på å bla mest mulig i produktkatalogene til de forskjellige butikkene så man vet hva som finnes der ute... :) 

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med svangerskapet, og for en fin blogg du har JuvJuv :D
    Setter stor pris på at du lenker til produkter du har funnet, så vi andre også kan re-pinne pinnene dine :D Følger deg også på Pinterest nå, takk for at du deler!

    SvarSlett