onsdag 2. juli 2014

Nysgjerrighet

Veien inn til Yogarommet :)
I dag var siste gangen på yogakurset hos MamaYoga, og det var skikkelig trist... Jeg har hatt så mye utnytte av de treningene, og har gledet meg til hver onsdag. Jeg vet ikke helt hva jeg har likt best, kanskje kombinasjonen av harmonien i rommet, avspenningen, instruktøren eller de ukentlige "temaene" vi har tatt opp. Selve øvelsene har også vært veldig nyttige, og jeg har prøvd å bruke dem hjemme også.

Ukens tema var nysgjerrighet, og instruktøren lurte på hva vi var mest nysgjerrige på i forhold til graviditeten. Haha jeg måtte bare si det som det er; "Jeg er mest nysgjerrig på om babyen kommer til å ha like lange øyevipper som mannen min?" 

Gleder meg allerede til kurs for tredje trimester, og denne gangen skal jeg melde meg på Tullinløkka, da får jeg testet nye lokaler, og ikke minst er det mye kortere vei fra jobben...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar