onsdag 16. juli 2014

SPA - Snart Mamma

I går var jeg og min gravide venninne på Colosseum Spa og unnet oss en spa-pakke og fotpleie hver!

Vi undersøkte en del i forkant, for vi ønsket behandling i duorom, og det viste seg at det kun var Colosseum Spa som tilbød det. Det var helt greit, for vennina mi har vært der tidligere og var fornøyd. Jeg fikk en utrolig flink terapeut som heter Nakisha. Anbefaler henne på det sterkeste! Hun tar hudpleie, fotpleie og spa-pakker. Hun tar ikke rene massasjetimer, men jeg synes hun var ekstremt flink med massasjen! Hun var bestemt og hardhendt, det liker jeg!

Jeg valgte Snart Mamma pakken som (i følge deres nettsider) skal inneholde følgende:
"Pakken starter med Velkomstmassasje på nakke og skuldre etterfulgt av skrubb og innpakning av hele kroppen. Produktene som benyttes er tilpasset den gravide. Avslutningsvis vil hun få en ansiktsbehandling som gir en skikkelig vitamin-boost, og en deilig fot og leggmassasje som gjør godt for hovne slitne føtter."
Nå er det slik at alle terapeuter har sin egen "stil", for min del kom ikke velkomstmassasjen før mot slutten mens hun smurte meg inn etter min andre dusj (første dusj etter skrubb, andre dusj etter innpakning). Ansiktsbehandlingen fikk jeg derimot helt i starten og underveis parallellt mens hun holdt på med resten av kroppen. En ting som ikke er nevnt i beskrivelsen er den ubeskrivelige deilige hodebunnsmassasjen!!! Den var helt fantastisk! Om det er en del av pakken bør den absolutt stå i beskrivelsen på deres nettsider.

For min del gikk det helt fint å få massasje mot slutten, men kanskje det er greit å nevne på nettisden at det tas forbehold mot rekkefølgen på behandlingene og/eller at terapeuten gjør vurdering underveis. Men jeg er iallefall fornøyd, og kommer nok til å unne meg en behandling til. Kanskje jeg prøver "Barn i Magen" neste gang, som fokuserer seg på massasje.

Les mer pakkene deres her: Spa for Gravide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar