tirsdag 26. august 2014

Da ble det tapet!

Design: Christine Sveen, Snedesign.com
Etter mye frem og tilbake har vi endelig bestemt oss for å gå for tapet til babyrommet (og ikke Wallsticker som jeg først vurderte). Tapeten er tre ganger dyrere, men hundre ganger finere, så valget falt på tapeten!

Den selges via Photowall.no og må si jeg er imponert over deres raske service. Det var gratis frakt og tapeten er allerede sendt. Blir ikke overrasket hvis den kommer med posten innen imorgen selvom det står 4 dagers leveringstid. I tillegg kan man spesialtilpasse formatet, speilvende bilde og velge beskjæring selv. Man kan også få endret designet om man ønsker. Men men, får vi satt opp den er det bare å begynne å innrede resten av rommet. Nå som det er på plass tror jeg faktisk vi kommer til å gå for GONATT senga fra IKEA allikevel, selvom vi vurderte en enda enklere, hvit seng. Men jeg tror gråtonene i tapeten vil harmonere helt nydelig med den senga. Jeg elsker den senga helt siden jeg så bilde av den på Ikea sin Instagram.

Resten av veggene vet jeg ikke helt hva vi gjør med, men jeg er 99% sikker på at de også kommer til å bli malt i en lys, lys farge. Et av fargene som er i tapeten.

Gleder meg til å motta den!! Babyen sparker fælt nå, skal hilse og si at han også gleder seg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar