lørdag 1. november 2014

Gratisprøver

Nå har jeg endelig fått hentet alle babybokser. Jeg elsker gratisprøver, spesielt ting jeg ikke har testet ut før. Litt skummelt å "eksperimentere" på babyen, men mye er svanemerket, uten parfyme og farge så jeg regner med at produktene er trygge å bruke. Noen av pakkene inneholder også produkter til mor, men det er ikke mye, som regel ammeinnlegg og bind. NB: Innholdet i pakkene kan variere.

Mammabox fra Barnas Hus. Her kan man velge gutte/jentepakke. Bestilles her.

Startboks fra Libero. Bestilles her, hentes hos Kiwi.

Apotek1 sin BabyBox. Bestilles her.

Apotekpakken til Vitusapoteket. Bestilles her. 

I tillegg til det har jeg også bestilt noen ting til meg selv, fra iHerb. For de av dere som ikke har handlet der før er det et av verdens største "helsekost" online, og mange av de merkene de fører finnes ikke i Norge, og om de finnes er de dyrere. Under har jeg laget en oversikt over hva jeg bestilte og hvor mye de kostet :) 

Bruk rabattkode: JUV481 når du handler på iHerb, så får du $ 5-10 i rabatt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar