torsdag 6. november 2014

I heart Babyshop

Jeg ELSKER Babyshop! De er alltid SÅ hyggelige i butikk (iallefall på Skårer hvor jeg handler), og super serviceinnstilte! Det startet egentlig med den dagen de hadde babyshower hvor de hadde -20% på én valgfri vare, og vi fikk handlet (alle tre delene til) barnevognen til -20%. Jeg trodde de kom til å være vanskelige på det, siden det egentlig er tre produkter, men de tok det nærmest som en selvfølge.

I tillegg til det svarer de alltid hyggelig tilbake på mine e-poster, selvom dem kanskje synes jeg kommer med teite forslag. Sendte dem for eksempel produkttips/anbefaling på Bébé au Lait ammeforkle, LifeinPlayCompany sine innlegg for stellebag og Tisseluene "Pee-pee Teepees". I starten tipset jeg også en av deres konkurrenter, men da de svarte kort og frekt tilbake har jeg ikke giddet å ta mer kontakt med dem. Jeg har også gitt denne konkurrenten beskjed om feil åpningstid på nettsiden deres, hvor dem aldri svarte meg.... Jeg tror jeg henger meg opp i sånne detaljer fordi jeg selv jobber med web, og om man ikke jobber i team er det lett å se seg blind på slikt. Så jeg mente det bare godt å gi beskjed, da det kan være irriterende for andre kunder. Det var j.... irriterende for meg og min venninne å dra tidligere fra jobb for å rekke å komme frem til en stengt butikk! Det gjør jeg forresten nesten alltid om jeg finner noe feil på nettet, har sendt mail til flere butikker om feil åpningstider på nettsiden. Men men, tilbake til hvorfor jeg <3 Babyshop:

I ukens nyhetsbrev fra Babyshop er det bl.a. 3 for 2 på alle barneklær. Når man klikker på linken under tilbudet, ser man at det også ligger ammeklær der. Wohow, perfekt tenkte jeg, for ammeklær trenger jeg nå snart, siden det kun er to uker til termin. Men for å være sikker søkte jeg opp navn på de personene jeg trodde var ansvarlige for nyhetsbrevet og sendte mail og spurte om tilbudet også gjelder ammeklær. En time senere går jeg inn på nettsiden og det dukker opp en chatfunksjon, hvor jeg spør det samme. "Helene" i den andre enden sjekker dette opp og beklager pent, det gjelder kun barneklær... Men sekunder etterpå får jeg svar på mailen min om at det i utgangspunktet kun gjelder barneklær, men at de nå har åpnet for 3 for 2 i nettbutikken på ammeklær også! Det synes jeg var supersnilt! Og ikke nok med det; jeg er frekk nok til å spørre om det også gjelder i butikk, da jeg helst vil prøve klærne før jeg kjøper, #krysserfingre, og ja, det var i orden! DET kaller jeg super service! Nå er jeg skikkelig happy, håper jeg finner noen gode ammetopper! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar