onsdag 5. november 2014

Tissehatt aka Pee-pee Teepee

Her om dagen leste jeg en interessant artikkel på mammanett; "Babyting du ikke visste du trengte". Et av produktene var Tissehatt, muligens bedre kjent som Pee-pee Teepee i USA. Produktet var linket til eBay og jeg regnet derfor med at de ikke selges i Norge... Det så ut til å være enkelt å lage selv så jeg kastet meg uti det ved hjelp av tutorials på YouTube. Her er den jeg følgte. Skulle egentlig bare lage 20 stk i flanell, men klarte å klippe ut 20 sirkler, når jeg trengte 20 halvsirkler (gravidhjerne). Men siden jeg hadde litt frotté også liggende bestemte jeg meg for å prøve begge variantene. Er litt mange tissehatter nå, men jeg for gi dem bort i barselgave til nybakte guttemammaer :) eller, hvem vet, kanskje det er greit å ha såpass mange?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar