onsdag 21. januar 2015

Stem på #babyadnjuv :)

Yeiii...!! Så gøy å bli nominert! Jeg konkurrerer mot mange flinke bloggere, ikke er jeg så aktiv heller, men målet mitt er å dele tips/erfaringer, og skrive korte og lettleste innlegg. Jeg har ikke sjangs i verden til å vinne dette her, men om du synes bloggen min er interessant er det superhyggelig om du vil bruke 3kr og stemme på meg :)

Alle som stemmer er med i trekningen om å vinne gavekort fra Barnas Hus (verdi 2500kr), halvt års forbruk av Liberobleier (som btw er svanemerket) og en kaffetrakter! Les mer her!

Den som vinner konkurransen får en valgfri barnevogn fra Barnas Hus, (om jeg vinner kommer det til å bli reisetrilla Babyzen YOYO 0+) og gavekort fra Ving, og da blir det tur til Sardinia :) 

Konkurransen arrangeres av Mammanett og stemmefristen går ut 15. feb :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar